2018. március 19., hétfő

A kávé mellé elismerés

A DXN nem csak a 

kiváló minőségű, egészséges kávét biztosítja számomra.


Amikor letettem a voksomat a DXN cég, a ganodermás kávék és a csapat mellett, még nem gondoltam arra, hogy ezzel jövedelemre is szert teszek

Elsősorban az egészségemre, közérzetemre gyakorolt hatások győztek meg az első tasak, majd az első doboz 3in1 elfogyasztása után.

Később, amikor már egyre bátrabban beszéltem másoknak is a tapasztalataimról és elkezdett épülni a csapatom, kezdett érdekelni az is, hogyan is lehet a DXN termékeivel plusz jövedelemre szert tenni.

A DXN elismeri a csapatépítést, az ezzel együtt növekvő forgalmat, és honorálja is azt, jutalék formájában. Ez a passzív jövedelem.

Másrészt rendezvényeken ismeri el a teljesítményt.

2018. január 31-én elértem az első igazán komoly szintet, DXN Gyémánt (Star Diamond) lettem.

Március 10-én ünnepeltük a DXN Magyarország (és európai) 9. születésnapját. 
Ezen a napon vehettem át hivatalosan az elismerést, és megoszthattam gondolataim a résztvevőkkel.

Erről majd részletesebben inkább a dxngyemant.hu oldalamon fogok írni. De fotót azért mutatok :)




Ha érdekel, hogyan kereshetsz pénzt a DXN kávéival, keress meg, vedd fel velem a kapcsolatot.

Tegyél egészségedért!

Lemondások nélkül, élvezettel.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

DXN White Coffee Zhino

Egy laza délutáni kávé a sziesztához vagy uzsonnához  a DXN White Coffee Zhino Egy kellemes, harmónikus, tejes kávé, amely élménnyé ...